Diumenge, 25 de Juny de 2017

Número 2

Diumenge, 25 de Juny de 2017

Equip de coordinació: Dolors Frutos (Catalunya), Francesc Mellado (Illes Balears), Empar Pablo (País Valencià), Tània Pérez (Acció Jove), Manolo Picó (País Valencià), Emili Rey (Catalunya), Rosa Rodríguez Bertran (Illes Balears), Josep M. Romero (Catalunya) i Carles Vallejo (Catalunya).

Equip de redacció: Clara Drudis (Catalunya), Dolors Frutos (Catalunya), Francesc Mellado (Illes Balears), Empar Pablo (País Valencià), Tània Pérez (Acció Jove), Manolo Picó (País Valencià), Estrella Pineda (Catalunya), Emili Rey (Catalunya), Jenni Rodà (Catalunya), Josep M. Romero (Catalunya), Antonio Rosa (Catalunya), Elena Salinas (Catalunya), Carme Sangrà (Catalunya) i Aina Vidal (Acció Jove).

Vídeo i fotografia: Antonio Rosa (Catalunya)

Col·laboracions d’aquest número: Núria Casals (recomanació del llibre “Llengua i acollida”), Isidre Crespo (“Els pronoms d’un prohom. Joan Fuster, als 50 anys de…”), Ferran Garcia (“L’ensenyament en valencià serà també víctima de les tisorades i l’afany de destrucció del Govern valencià”), Aurora Huerga (“Somescola.cat”), Víctor Jiménez (recomanació del llibre Els castellans), Alejandro Miquel (“Lliçons de gener: la proposta que ve del món àrab”), Vicent Moreno (“Una carrera de fons”), Miquel Puig (“El valencià al món del treball”), Rosa Rodríguez (“Entrevista a Carme Sánchez”), Verónica Rosselló (“Gestió cultural i xarxes socials”), Ramon Sistac (“El català a la Franja: breu aproximació a una cursa d’obstacles”), Tudi Torró (“Parlem de plurilingüisme: un model d’educació plurilingüe i intercultural per al sistema educatiu valencià”).