Dijous, 23 de Març de 2017

Número 1

Dijous, 23 de Març de 2017

Equip de coordinació: Toni Baos (Illes Balears), Dolors Frutos (Catalunya), Empar Pablo (País Valencià), Tània Pérez (Acció Jove), Manolo Picó (País Valencià), Emili Rey (Catalunya) i Josep M. Romero (Catalunya).

Equip de redacció: Toni Baos (Illes Balears), Clara Drudis (Catalunya), Dolors Frutos (Catalunya), Xavier Lloreda (Catalunya), Empar Pablo (País Valencià), Tània Pérez (Acció Jove), Manolo Picó (País Valencià), Estrella Pineda (Catalunya), Emili Rey (Catalunya), Jenni Rodà (Catalunya), Josep M. Romero (Catalunya), Antonio Rosa (Catalunya), Elena Salinas (Catalunya), Carme Sangrà (Catalunya) i Aina Vidal (Acció Jove).

Vídeo i fotografia: Antonio Rosa (Catalunya)

Col·laboracions d’aquest número: Rafael Borràs (“Illes Balears: un país (no un paradís!) turístic”), Lito Caramés (recomanació de l’exposició “Ana Maria Maiolino”), Alexandre Charles Rolland (realització del vídeo i l’entrevista a Fina Santiago), Pepe Gálvez (recomanació del llibre “Mil vidas más”), Jaume Garcias (“Teatre sindical de CCOO de Palma”), Toni Gisbert (“ILP per TV3 al País Valencià”), Víctor Jiménez (recomacions de la pel·lícula “Pa Negre” i el llibre “Les veus del Pamano”),  Jaume Mateu (“La ruta – i la clau- del català a les Illes Balears”), Lorena Villegas Fontoba (il·lustració).