Dilluns, 24 d'Abril de 2017

Presentació

Dilluns, 24 d'Abril de 2017

Benvinguts i benvingudes a la Teranyina digital

Què és?

La Teranyina digital és un nou canal de comunicació digital promogut per CCOO que uneix com una xarxa el País Valencià, les Illes Balears i Catalunya en un interès comú: la llengua, vista des d’una perspectiva sindical.

D’on surt, la idea?

Originàriament, la revista La Teranyina es va editar en paper entre 1998 i 2003. En aquella primera etapa se’n van publicar 9 números, els quals podeu consultar a l’hemeroteca que trobareu a la capçalera de la nova revista.

Qui fa La Teranyina?

Tant en la primera etapa com en la segona, que comencem ara, l’edició de la revista va a càrrec dels àmbits de llengua i cultura de les confederacions sindicals de CCOO del País Valencià, les Illes Balears i Catalunya.

Per què reprenem La Teranyina?

Per afavorir un enriquiment cultural mutu a partir del debat i la reflexió sobre temes vinculats a la nostra llengua i cultura i per difondre les actuacions que es duen a terme en l’àmbit d’incidència d’aquestes confederacions.

Què fem?

Apostem clarament per la defensa de la unitat de la llengua catalana i en aquest sentit recollim les experiències culturals i lingüístiques que vivim CCOO als territoris de parla catalana en els quals el nostre sindicat té representació.

Com ho fem?

Mitjançant el format digital. Creiem que és la manera més àgil i més democràtica d’accedir a la informació, i alhora constituïm el concepte de xarxa que permeten les tecnologies de la informació i que defineix La Teranyina. En aquesta nova etapa, doncs, publiquem tres números cada any, els mesos de novembre, març i juny.

Què hi trobem?

Cada número conté diferents entrevistes, articles i espais de reflexió relacionats amb aspectes culturals i lingüístics tractats des d’una perspectiva sindical. Hi trobareu informacions d’actualitat, reportatges en profunditat i activitats, documents i materials produïts per les tres confederacions. També hi trobareu un espai multimèdia i un de recomanacions culturals.

Com la podem consultar?

Cada quatre mesos La Teranyina digital renova els seus continguts. Hi podeu accedir de forma directa a través de l’adreça http://teranyina.ccoo.cat, o bé us podeu subscriure gratuïtament a la base de dades de la revista per rebre per correu electrònic totes les novetats que publiqui La Teranyina digital.

Us convidem a conèixer la nova teranyina de la llengua i la cultura catalanes.

Emboliqueu-vos-hi!

Popularitat: -16%