Dissabte, 27 de Maig de 2017

Supressió del corrector a RTVE

Dissabte, 27 de Maig de 2017

La direcció de RTVE es carrega la figura del corrector de català a Sant Cugat

L’equip directiu de TVE Catalunya, seguint les ordres de la direcció de Madrid, ha enviat l’únic profesional que feia la tasca de corrector de català al centre de Sant Cugat, al Departament d’Arxiu i Documentació.

Amb aquesta decisió desapareix aquesta figura, que donava suport lingüístic als serveis informatius i als programes que es produeixen a Catalunya. El comitè d’empresa de TVE – Sant Cugat ha denunciat aquesta situació, destacant la seva preocupació per la poca sensibilitat de la direcció de RTVE envers la nostra pluralitat cultural i lingüística.

Lluita Obrera Digital, núm. 98 (18/10/10)

Vegeu-ne la notícia.

General