Dissabte, 27 de Maig de 2017

Recomanem llibres, cinema, música…

Dissabte, 27 de Maig de 2017

Des de La Teranyina us recomanem llibres, pel·lícules, música, etc. i altres productes culturals

En aquest apartat hem fet una selecció d’alguns productes culturals que darrerament ens han cridat l’atenció.
Són quatre referències d’art, música, llibres i cinema, produïdes o relacionades amb els nostres territoris, que ens han evocat diverses sensacions i reflexions.
En aquest primer número parlem de la novel·la Les veus del Pamano, de Jaume Cabré, del nou disc del cantautor Roger Mas, de les creacions de l’artista italiana Ana M. Maiolino i del documental Barraques. La ciutat oblidada, d’Alonso Carnicer i Sara Grimal. Si hi accediu us farem cinc cèntims de les impressions que ens han causat aquestes produccions culturals.

Popularitat: 4%