Dilluns, 24 de Juliol de 2017

Concurs de còmic

Dilluns, 24 de Juliol de 2017

Acció Jove – Joves de CCOO de Catalunya, en col·laboració amb el Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya, convoca el 6è Concurs de Còmic Working Class Heroes, herois de la classe treballadora. Les històries han de girar al voltant dels treballadors i treballadores que no es resignen, que s’organitzen i donen la cara per defensar els seus drets i els dels seus companys i companyes. Especialment, els i les joves que malgrat l’escenari de crisi econòmica continuen endavant.

Les obres s’han de presentar en format digital i en paper, han d’estar escrites en català i han de ser inèdites, i es poden presentar a Acció Jove de l’1 de novembre del 2010 al 10 de febrer del 2011. Els premis es lliuraran amb motiu de la celebració del 1r de Maig.

Consulteu les bases d’aquesta convocatòria.

General