Dissabte, 27 de Maig de 2017

Els 8 Objectius de Desenvolupament del Mil·lenni tenen com a finalitat acabar amb la pobresa considerant la sanitat, l’educació, la igualtat de gènere i la sostenibilitat mediambiental com a factors prioritaris d’intervenció. El documental pretén desenvolupar i estendre a la ciutadania els continguts socials i laborals referents als Objectius del Mil·lenni, presentats des de la perspectiva dels nens i nenes treballadors, i la seva concreció en la realitat d’aquests joves.

Fitxa tècnica

Director: Antonio Rosa
Any de producció: 2007
Durada: 23 minuts

Amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el Ministerio de Asuntos Exteriores y Cooperación, l’OIT-IPEC i l’UNICEF.

Veure vídeo