Dimarts, 23 de Maig de 2017

Foscor

Dimarts, 23 de Maig de 2017

A l’Amèrica Llatina, més de nou milions de persones depenen de l’activitat minera artesanal, una gran part de les quals són dones i nens. Els elevats nivells de pobresa, l’empobriment del camp i l’atur porten moltes famílies a desplaçar-se cap a zones mineres per aconseguir una font d’ingressos. La vida d’aquestes persones gira entorn de la supervivència diària, i els miners constaten quotidianament el seu deteriorament físic, el risc d’accidents laborals, la degradació del seu hàbitat amb la conseqüent pèrdua de recursos i la seva menor expectativa de vida.

El documental mostra la situació de les persones que viuen i treballen actualment al Triangle Miner de Nicaragua.

Fitxa tècnica

Director: Antonio Rosa
Auxiliar de direcció: Patricia Blandon
Assessoria tècnica: Clara Drudis, Dolors Frutos, Bertha Rosa Guerra i Estrella Pineda