Dilluns, 24 de Juliol de 2017

En català, més a prop

Dilluns, 24 de Juliol de 2017

En català, més a prop fomenta l’ús del català com a llengua de cohesió i de comunicació habitual dins de l’àmbit sindical. El vídeo recull les experiències d’una sèrie de persones vinculades d’alguna manera o altra amb el nostre sindicat al voltant de la llengua catalana.
Aquesta eina audiovisual té la intenció de convèncer les persones que normalment es comuniquen en català per tal que no canviïn de llengua, d’animar a parlar aquells que tenen un coneixement passiu de la llengua però que per motius diversos no la utilitzen habitualment, i de donar arguments a les persones arribades en els darrers anys a Catalunya del fet que conèixer el català és un valor afegit i que pot obrir portes a escala personal, social i laboral.
El perfil de les persones entrevistades és ampli i divers, i el seu discurs es complementa amb una sèrie d’imatges de recurs que agilitzen el contingut i reforcen els missatges que es volen donar.

Veure vídeo