Dissabte, 27 de Maig de 2017

Clika… clika i Jalapa y la Rayuela

Dissabte, 27 de Maig de 2017

Clika… clika: Els nois i noies treballadors de l’abocador de la Chureca, els camps de tabac de Jalapa i les plantacions de cafè de Jinotega expliquen les seves impressions sobre el taller d’introducció a la fotografia que van fer, impartit per Antonio Rosa, i que els va permetre captar la seva realitat, per primera vegada, a través d’una lent fotogràfica.

Amb aquesta iniciativa, els nois i noies han mostrat una gran capacitat creativa i artística, que per la realitat en què viuen no tenen oportunitat de desenvolupar, però que en aquesta ocasió s’ha convertit en un instrument molt valuós de sensibilització.

Jalapa y la Rayuela: Als camps de tabac de Jalapa ha arribat a haver-hi cinc mil nens i nenes treballadors. El documental explica l’experiència d’un dels programes per permetre la integració d’aquests nens i nenes en el sistema educatiu i allunyar-los, així, del món del treball.

Fitxa tècnica

Producció: CCOO i OIT-IPEC
Director: Antonio Rosa
Auxiliar de direcció: Marian Gabriela Pérez Guerra