Dilluns, 24 d'Abril de 2017

Busco feina. Immigració i món laboral

Dilluns, 24 d'Abril de 2017

Diversos testimonis de persones immigrades expliquen la seva experiència amb relació a la seva arribada a Catalunya, el procés d’integració a la nostra societat, les dificultats que han trobat per aconseguir una feina, els impediments legals i la discriminació per origen i gènere que pateixen. També mostren el paper del sindicalisme per aconseguir unes condicions de treball dignes per a tots els treballadors i treballadores, nacionals i residents.

Fitxa tècnica

Director: Antonio Rosa
Any de producció: 2006
Durada: 21 minuts

Amb la col·laboració de la Secretaria d’Immigració de Comissions Obreres de Catalunya.

Veure vídeo