Dissabte, 27 de Maig de 2017

Multimèdia

Dissabte, 27 de Maig de 2017

En aquest espai hi trobareu material editat per les tres confederacions de CCOO i també d’Acció Jove, en format de vídeo, fotografies o enregistraments d’àudio.
En aquesta primera edició hem recuperat els documentals No és un joc, Busco feina, Entrevistes a la maquila, Clika… clika, Jalapa y la Rayuela, Foscor, Els Objectius del Mil·lenni són cosa de nens i nenes i les entrevistes de Demana tanda! Un món de botigues, produïts per l’Àrea de Cultura de CCOO de Catalunya.
També hi ha el llibre electrònic Un treball digne per a una vida digna i el documental En català més a prop, que recull un conjunt d’experiències de voluntaris i aprenents per la llengua editat amb motiu del 20è aniversari del Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya, l’any 2008, que encoratja les persones no catalanoparlants a fer un primer pas per perdre la vergonya a parlar en català.