Dilluns, 24 de Juliol de 2017

El Seminari Salvador Seguí, de la Fundació Cipriano García, és un espai de la nostra organització dedicat a la reflexió estratègica al voltant del moviment sindical de CCOO de Catalunya i de la seva concepció de classe i nacional. En aquest sentit, una de les reflexions que el Seminari més ha desenvolupat fins ara és la que tracta l’ús social de la llengua catalana en el món laboral i sindical, amb l’elaboració d’un document que referma l’aposta de CCOO de Catalunya perquè el català sigui llengua d’acollida en una societat que garanteixi la igualtat de drets i de deures de tota la ciutadania i perquè, alhora, sigui una llengua compartida per tothom.

Aquest document, aprovat pel Comitè Confederal de CCOO de Catalunya en la sessió del 20 de gener de 2010, porta per títol “L’ús social de la llengua catalana en el món del treball”, i és el resultat d’un llarg procés de reflexió i debat en el qual hi han participat diferents persones expertes i també el conjunt de l’afiliació.

A continuació us convidem a conèixer les reflexions i propostes que fem CCOO de Catalunya per avançar en l’ús de la llengua catalana en els àmbits laboral i sindical.

Accediu a “L’ús social de la llengua catalana en el món del treball“.